Scissor Sisters nya

Jag måste väl erkänna att jag blev golvad av Scissor Sisters singlar "Laura" och "Take Your Mama Out".
Det lät som Elton John gjorde i sina bästa och hungrisgaste stunder på 80-talet. Elton John själv var med när den svåra platta nummer två skulle göras och var med och skrev bland annat megahiten "I Don´t Feel Like Dancing".
Nu är Scissor Sisters på tapeten igen. Nya singeln "Only The Horses" ska bana vägen. Men jag vet inte riktigt vad jag tycker om det här. Det låter aningen blekt... Fast jag kanske behöver ett par genomlyssningar innan den fastnar...



/Stefan

Kommentarer
Postat av: The Polarbear

Albumet är sågat av recensenterna.

Själv har jag inte heller tagit ställning eftersom jag inte har lyssnat på helheten och det är väl tveksamt om jag kommer att gå vidare efter "Only The Horses" då den känns som något som drunknar i mängden.

2012-06-02 @ 19:08:50
Postat av: Stefan

Fast jag lyssnar ju inte på andra recensenter. Det trodde jag att du visste redan... =). Men nej, jag kommer inte att recensera hela plattan här. Har lyssnat igenom den. För anonym. Tyvärr.

2012-06-02 @ 19:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0