Nu är den igång...


Utrensningen, sorteringen och kategoriseringsprocessen som jag gått och dragit på i flera år nu är igång.
Här är det några blues och rockabilly grejer som ska rättas in i ledet.
Det känns kanon men det kommer att bli en ganska långdragen historia som säkerligen sträcker sig en bit in på 2012.
Fast samtidigt garanterat kul då jag med största säkerhet kommer att upptäcka sånt som jag inte visste jag hade.
Återkommer på bloggen under resans gång med odds and sods från den här trippen.
/Björn

Kommentarer
Postat av: Hans

Vilket kom mig att tänka på Jan Gradvalls krönika i Feber: "Om vikten av att beskära och ympa sin skivsamling". Läst den?

2011-11-22 @ 15:18:00
Postat av: The Polarbear

Nej! Vågar inte.

2011-11-22 @ 23:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0