WANTED!!!!!!!!!!



Det kostar på att vara till fjälls. Efter att sju av tio popgenier besökt Who Valley återstod endast en randig tröja. Ägaren har efterlysts via mail och inte hört av sig.
Nu kopplar Popgenikontoret krafttag och tar hjälp av SvampBob Fyrkant och Raymond & Maria. Ägaren uppmanas att snarast höra av sig till närmaste Popgenikontor - den blågrårandiga tröjan från Jack & Jones återfås mot beskrivning-det räcker att tala om färger och att den är randig -däremot vill ingen veta vart du köpt din tröja...
/cbj

PS-Efterlysningen återkallas. Ägaren är funnen. Det tog bara en dryg timme så hade SvampBob löst fallet. Tröjan skall återlämnas till rätt ägare. Och ni andra får skaffa era egna tröjor...

Kommentarer
Postat av: Björn Bostrand

Har gått igenom hela min Jack & Jones Collection och upptäckt att jag saknar den blå-grå-randiga. Sänder ett speciellt tack till SvampBob Fyrkant som satte mig på spåret.

2011-01-19 @ 19:38:21
URL: http://popgeni.blogg.se/
Postat av: cbj

Stort tack till SvampBob som löste detta mysterium på någon timme. Ett svårt fall som jag arbetat på sedan i söndags...Droppar tröjan i brevlådan vid tillfälle!

2011-01-19 @ 19:49:15
Postat av: Björn Bostrand

Thanxs!!

2011-01-19 @ 19:50:28
URL: http://popgeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0