Go Pack Go !

Green Bay Packers spelar Superbowl mot Pittsburgh Steelers. Superbowl startar vid midnatt den 6 februari. Nationalsången kommer att sjungas av Christina Aguilera och allt ska sändas direkt av TV 10 från Dallas Cowboys Arena i Texas.
Packers"Go Pack Go" med The 6 Packers som en gång spelades in av Nirvana-producenten Butch Vig med stöd av folk från Garbage, No Doubt med flera har därför uppdaterats inför årets final.
Butch Vig som gammal Packers-fan är givetvis överlycklig.
Här kan ni läsa, titta och få en länk till den fritt nedladdningsbara nya versionen. Titta, läs och lyssna på MTV-News från i dag här
Annars duger den något äldre versionen rätt bra fortfarande. Den kan ni titta på nedan:

Kommentarer
Postat av: Grefven

Waaoo vilken blogg, nu är mitt liv räddat, urballt, min ungdom, min medelålder bara vomerar fram, tack för detta, nu blir jag en stadig gäst. Vill lämna ett låtbidrag Timmy Thomas Why can't we live together, ojojoj, svängigare blir det inte. Än en gång TACK

2011-01-27 @ 19:55:45
Postat av: Björn Bostrand

Underbart att höra!! Välkommen in i gänget!!

2011-01-28 @ 08:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0