Eva lagar hjärtan i Oslo


Det har varit mycket den senaste veckan med tre dagars tapetsering med allt vad det innebär av stiff neck och nersliten motivation när kvällen kommer.
I morgon är Oslo och skid-VM destinationen så de närmaste två veckorna blir det förmodligen lite reducerad bloggverksamhet från min sida.
Vi ska ju rodda en VM-blogg också, och det är ju oerhört svårt att göra spontana hugg ur Vinylkällaren när man inte har närkontakt. Men något ska väl poppa upp med jämna mellanrum när andan faller på.
Förresten så handlar VM på skidor inte bara om att hasa plank och kasta sig utför en miljardbacke i Holmekollen. Även kulturen och underhållningen finns också med som ett stående inslag under de elva tävlingsdagarna.
Musikmässigt hade jag hoppats på en reunion av Turbonegro. Men istället får jag nöja mig med bland andra Eva & The Heartmaker.
Och det mötet kan nog bli ganska trevligt, i alla fall om man ska gå efter dessa båda videos.
Go tur...
/Björn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0