Teknikchefen önskar popgenierna och alla poplovers En God Jul

Efter allt bestyr med att få hem alla matkassar och att ha lyckats fixa julisarna, har jag sjunkit ihop i soffan med ett glas rött och försöker anamma någon form av inre lugn inför julhelgen.
Vill bara kort och gott rikta ett stort tack till popgenikompisarna som så otroligt hakade på min idé att starta upp denna blogg - hösten har varit fylld av fantastiska inlägg och jag har aldrig slutat förvåna mig över den enorma kunskap som finns i vårt gäng.
Här är en låt till er, se det som en liten julklapp. Inte så mycket pop, men en artist som oförtjänt hamnat i skuggan de senaste åren.
God jul, boys!
B-O

Kommentarer
Postat av: Björn Bostrand

God Jul själv chiefen!

2010-12-23 @ 21:24:45
URL: http://popgeni.blogg.se/
Postat av: tp

I salute thee!

2010-12-23 @ 23:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0