37:an Adams


David Ryan Adams fyller 37 år just idag.
Undertecknad och Popgeni gör naturligtvis jättevågen för mannen som med "Ashes & Fire" har gjort ett album som är helt givet på min årsbästalista, som så många andra fullängdare ur hans backkatalog.
Underbara "Lucky Now" har Ryan framfört tidigare hos oss, men inte i den här videoversionen.
På onsdag spelar han live i Uppsala på Konsert & Kongress och jag kan inte riktigt förstå varför jag måste vara hemma och jobba och inte kan åka ner och hälsa på min syster och ta med henne på giget.
/Björn

Kommentarer
Postat av: cbj

Och jag är i Uppsala på tisdag natt och åker hem på onsdag. Jag kollade bara programmet på Katalin och tänkte inte på något annat. Korkat!Men för sent att ändra...

2011-11-06 @ 08:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0