Dagens Fråga 28/1 - Mona - Listen To Our Love

Mona var en av förra årets roligare debuter. Tungt och ösigt. Frågan är om något ösigare har kommit från Nashville sedan Jason & The Scorchers drog igång för snart 30 år sedan. Lyssna och njut!Här är deras debutsingel från 2010.
Dagens Fråga: Ja, gruppens namn - Mona- får en att tänka på lite av varje. Just nu tänker jag på min och åtminstone Annika Norlins favoritlåt "Gå och göm dig Åke Tråk". Vilken Mona sjöng den låten?(Hör den under vår favorittjej just i dag - Mona)


Här kan du höra svaret från 1968

Kommentarer
Postat av: Grefven

Mona Wessman, kom från Långsele en ort utanför det fantastiska Sollefteå, min stad.

2011-01-28 @ 12:07:05
Postat av: cbj

Underbart. Jag fick alltid byta tåg i Långsele när jag skulle till mormor i Bispgården. Hur är det annars med kändisar i Sollefteå nuförtiden . Kan man fortfarande få se Figo köra snöskoter?

2011-01-28 @ 12:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0