Lennarts Galleri 5 - Dregen och Nicke har skoj!

Mästerfotograf Lennart Jonasson
Det är inte alltid så lätt att bli profet i sin egen hemstad. I Nässjö finns Hotell Högland med nattklubben som jag tror heter CJ:s. Där inne på nattklubben hänger hockeytröjor av massor från gamla landslags- och NHL-stjärnor. Och stället är fullt av hockeymemorabilia.Lite töntigt, men på helgerna köar det småländska höglandets ungdomar för att få komma in.
Över dansgolvet i nattklubben är det ingen hockey. Väggen vid dansgolvet är helt klädd av ett gigantiskt foto föreställande Backyard Babies. Jag har varit ganska mycket på Högland och jag blir alltid lika glad när jag ser BB-bilden. För en ort ska vara stolta över att ha frambringat ett sådant band!/cbj
Lennart Jonassons fina bild från en partyglad Yran-efterfest talar så bra för sig själv.( Men man kan undra var bilderna på Säkert!, Vapnet, Autisterna och Christina Kjellsson finns i Östersund?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0