Bäst 2010 enligt CBJ

Här är 2010 års tio bästa låtar med Youtube-länkar

1.       Cee-Lo Green: Fuck You!

2.       The Duke & The King: Shaky

3.       Miranda Lambert: The House That Built Me

4.       Pernilla Andersson: Dansa med dig

5.       Kim Richey: Wreck Your Wheels

6.       Tomas Andersson Wij: Allt är bättre än ingenting

7.       John Grant: Queen Of Denmark

8.       Docenterna: Vanligt folk

9.       Rasmus Seebach: Engel(jo, jag vet att den är från 2009 men jag hörde den inte förrän i år)
 
10.     Tomas Di Leva: Kungarna Från Broadway

  Ja, det är bara att lyssna på alla låtarna så håller ni med mig, eller hur? Vill ni vet vad jag tycker mer om 2010 så kan ni läsa min lista på rootsy. nu här
 Gott nytt musikår 2011 - Jag ser fram mot nya album med framför allt Landstrom och Autisterna...
/cbj


Kommentarer
Postat av: Stefan

Engel släpptes väl på singel i år. Men hela platta kom 2009. Jag plcokar med den i spotifylistan i alla fall.

2010-12-20 @ 22:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0