Dagens Fråga 22/6 - Slipslöst barbari...

Jag fick se en restaurang och ville komma in
men vakten sa: "Helt otänkbart, var vänlig och försvinn
vi serverar inte sådana som Ni, begrips?
Vi släpper inte in personer som är utan slips"
Jag sa: "Det. var det dummaste jag någonsin har hört"
Han sa: "Det var det dummaste jag någonsin har hört,
vad tror Ni skulle hända ifall alla sa som Ni
då skulle vi ju hamna i ett slipslöst barbari!"

Johan Johansson-dagarna på Dagens Fråga fortsätter. I söndags satt Johan på fina Skål i Stockholm och körade och spelade gitarr med Dan Viktor, som inte är släkt med popgeniet Andreas...
Dagens Fråga: Den ösiga låt detta trevliga gäng bjuder på heter "Paranoja" med en lika typisk som bra text. Vem har skrivit och spelat in "Paranoja"( Jo, en ledtråd finns under konserten - och svaret kan ni höra med en av världens bästa låtar under detta härliga sväng från i söndags - och originalet stavas med "j" så det så...)


Hör svaret här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0