Bäst 2018 - 1

Efter ett par turbulenta höstmånader och en allt för lång frånvaro från popgenibloggen så är det
dags att skaka liv i missionen som har varit livslång för min del.
Att tipsa andra om musik som träffar mitt i hjärtat är viktigare än någonsin.
Under rubriken Bäst 2018 kommer jag ännu en gång att lista ett gäng album med artister och band
som hittat bulls eye i mitt musikaliska heartland.
Hoppas att ni faller raklång för något som ni inte visste existerade.
/Björn 
 
 
 
Sarah Klang "Love In The Milky Way" (Pangur Recor/Ben)  
 
 
 
 
Rolling Blackouts Coastal Fever "Hope Downs" (Sub Pop/PGM)
 
 
 
 
Ry Cooder "The Prodigal Son" (Concord/Universal)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0