Musikalisk huvudbry

Lägger pannan i djupa veck inför kvällens DJ:ande på c/o Östersund mellan 20-22.
Två timmar kan tyckas vara hyfsat med tid att breda ut sin musikaliska kärlek över.
Men faktumet att jag ska dela de 120 minuterna med mina kära Popgenivänner Peson och Teknikchefen så handlar det plötsligt bara om 40 minuter per skalle.
I antal låtar handlar det om max ett dussin.
Om jag nu inte väljer att göra en fräckis och köra The Undertones "Here Comes The Summer", en låt som klockar in på ganska exakt två minuter, på repeat. 
Men delad musikglädje är alltid störst och jag har ännu ingen koll alls på vad mina sköna sidekicks tänke bjussa på.
/Björn 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0