Om sanningen ska fram...

På lördagens förtjusande kalas där vår egen pophjälte och demonproducent Torbjörn "Peson" Pettersson firade ett halvt sekel var det förutom framträdandet nedan också lite av en maskerad. Gästerna fick gärna komma utklädda till popsånger. I mängden skymtade sånger som "Yellow Submarine", "Sergeant Peppers Lonely Hearts Club Band", "The Lady In Red", "China Girl", "Walk On The Wildside", "London Calling", "The Joker", "Yesterday", "Sympathy For The Devil", "Devil In Disguise" och en massa annat.
Men här är de låtar några av popgenierna själva hade valt. I tur och ordning Andreas, som valt två sånger, Sture, Lennart, Ola, Björn, Christer och Erik...Vad Teknikchefen var har jag lyckats förtränga - men nu lägger vi till hans låt längst ner...
/cbj


Vad värden själv föreställde får ni titta på klippet nedan och gissa på egen hand...
/cbj

Kommentarer
Postat av: The Polarbear

Eftersom teknikchefen själv verkar ha glömt det oxå så vill jag bara påminna om att han var utklädd till Jayhawks "Blue".

2011-10-25 @ 08:01:30
Postat av: Stefan

Det verkar som ni hade riktigt kul.

Jag skulle ha velat varit med. Men nu ville ett virus någonting annat.

Hoppas ni gav peson en blöt födelsedagspuss från mig med... =)

2011-10-25 @ 09:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0