Årets sommarplåga...

... har redan börjat vevas på radion. Så låten är ganska gammal redan.
Men naturligtvis är det Eric Amarillos "Om Sanningen Ska Fram".
Jag tänkte först lägga upp den precis här.
Men eftersom låten gör mig fysiskt illamående, så låter jag bli.
Dessutom ser Amarillo ut som en påtänd Bingo Rimér i videon och texten är bland det mest mediokra jag har hört sen Babsan ville ha en spanjor i melodifestivalen.
I stället lägger jag upp en skön bild av Herb Ritts (R.I.P). Dizzy Gillespie ser här ut som mig när jag hör den där förbannade låten på radion...


/Stefan

Kommentarer
Postat av: Björn Bostrand

Varför plågar du dig själv?

Några bra tips. Stäng av, släng ut, byt kanal eller spela den musik du själv gillar.

Tiden är alldeles för dyrbar och musiken för viktig för att slösas bort på nobodys.

2011-05-30 @ 19:06:26
Postat av: Stefan

Jag undrar vad ica traktörens ägare säger om jag går in och byter radiokanal åt dom..? Så, att jag är en självplågare har inget med detta att göra. :-) Sen är vi ju så positiva här så bloggen. Vi behöver en sågning då och då...

2011-05-31 @ 06:12:24
Postat av: Björn Bostrand

Sågar är ju precis vad vi båda gör.

2011-05-31 @ 07:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0