En Gruff i Oslo


Jag gjorde en mini Gruff Rhys under min nästan två veckor långa hotelvistelse i VM-staden Oslo.
Alltså kom jag hem med en en hel hög små flaskor shampoo, showergel och små tvålar. Vet inte riktigt varför, men förmodligen har det att göra med att jag är helsåld på Rhys senaste album ”Hotel Shampoo”.
Men jag tänkter inte som Gruff köra en utställning, för på den fronten är man ju distanserad med ljusår.
Kolla nedanstående video och bli impad över Rhys korpande under år av turnerande. Checka också ”Sensations In The Dark” som ligger i topp och naturligtvis finns på albumet också.
Missa sen för allt shampoo i hela hotelvärlden inte ett av årets bästa album.
/Björn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0