Kungarna av Tylösand

En gång i tidigt 1990-tal hamnade jag vid flera tillfällen, och i sammanlagt ganska många nätter, på Tylösand. Vädret var inte alltid så bra. Men varje dag gick vi på After Beach för där spelade Apopocalyps - Borlänges finaste baktaktsband. Det var underbart kul att varje dag få njuta av Benny, Nisse och de andra i bandet. Vi ledsnade aldrig trots att det blev väldigt många besök.
Så för att minnas den sommaren och för att hylla ett ofta för bortglömt band så bjuder jag i dag på en låt som de spelade varje dag. En jättehit då - som enligt mig faktiskt håller än...
/cbj

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

Varje dag kommer ett nytt erkännande publiceras i kateogorin FowZie's Erkännande. Finns inga gränser när de gäller frågor, nu är det dags för 100 % ärlighet!

*finns det några pinsamheter jag bär på ~ STÄLL EN FRÅGA!*

(det är ETT ERKÄNNANDE, inte en frågestund som "favoritfärg")



direktlänk: http://feliciaaulen.blogg.se/2011/june/fowzies-erkannande.html

2011-06-15 @ 09:49:32
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0