Suparskål?

Apropå Superbowl... Jag kan inte ett skit om amerikansk fotboll. Och jag bryr mig väl nog inte så hårt heller.
Det är ett spel som genererat en hel del homofobiska kommentarer genom åren. Trots det springer spelarna omkring i löjligt tajta byxor. Så spelar dom i ett par sekunder, sen ligger alla spelare i en hög. EN del har oturen att ha ansiktet i någon annans skrev. Är det så man blir homofob?
Hur som helst. Något som jag däremot gillar med Superbowl är när det är paus. Half Time Show har haft en hel del intressanta artister. Från Paul McCartney via The Who till årets Black Eyed Peas. Men frågan är om inte 2008 års Half Time Show var den bästa...

/Stefan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0