Medan vi spelar pop...

Så här skriver Docenterna på sin hemsida: "Den 9 mars kommer vår nya skiva “Medan vi spelar pop”. Detta firar vi medelst en spelning på restaurangen Strand i Stockholm samma dag. Biljetter till evenemanget bokas säkrast här. Den 25 februari tänkte vi spela några nya låtar ute för första gången och låter Östersund och Club Corazon vara för vårt popband var Gillingebanan är för körkortsaspiranten. Över och ut!"
Så i morgon på Storsjöteaterns studioscen i Östersund är det dags för ett band som jag såg live för första gånger för 31 år sedan. Mina damer och herrar - i anledning av detta bjuder vi på en Docenternamaraton 1980-2010 - Håll till godo:

/cbj

Kommentarer
Postat av: Stefan

En bra uppladdning inför fredagskvällen. Vi ses där!

2011-02-24 @ 17:59:02
Postat av: cbj

Det blir den första konsert jag betalar inträde av egna pengar till på två år, då senast var det Ducks De Luxe på Jack Rabbit Slim´s.Allt annat har varit jobb, eller så har jag blivit bjuden. Men det är Docenterna värda. En gång i tidigt 1980-tal var jag väldigt stolt över att jag och bröderna Pihlgren ofta hamnade på samma fester i Sollentuna...

2011-02-24 @ 20:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0