Alvedon, gurgel & Bottle Rockets

Förkylning, feber och en djävulusiskt irriterande rethosta på nätterna ha jäckat mig i olika grad de senaste två veckorna.

Just nu är jag inte i arbetsform och försöker bota mina åkommor med en mix av outlaw country och roots rockarna The Bottle Rockets från St. Louis, Missouri, Alvedon och gurgelvatten.

Alla bidrar med sitt, men det går trögt.

Bottle Rockets självbetitlade debut från 1993 och ”Brand New Year” (1999) finns inte i Spotifyarkivet

Därför bidrar jag med spellistan The Bottle Rockets "Bottle Up – Some Of The Best" som är ett favoritplock från några andra album i deras diskografi som jag tycker att fler borde ha koll på.

Kanske funkar den som lindring för någon annan i samma situation?

/Björn


Kommentarer
Postat av: Hans

Så, det är därför du varit så tyst. Krya på dig!

2011-08-26 @ 12:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0