Dagens outfit! (Första och kanske enda gången på denna blogg)


Okej, okej. Jag vet. Vi hade mer eller mindre en tyst överrenskommelse att lämna sådana rubriker därhän. Vi är inga konkurrenter, och kommer aldrig att vara några konkurrenter eller någonsin bli konkurrenter till modebloggarna.
Men jag kan bara inte låta bli nu när popgeniet Liam Gallagher startar upp ett klädmärke, döpt efter The Jams låt "Pretty Green".
Pop och mode går ju som bekant lite hand i hand. Kolla bara bakåt på de videor vi lagt upp.
För att inte Christer ska bli gramse på mig, så lägger jag försäkerhets skull upp en smått fantastisk video med The Jam från 1980.
/Stefan

Klädmärket kan man utforska här:
Och här kommer The Jam med den utsökta trion "Going Underground", "Pretty Green" och "Eton Rifles". Håll till godo!

Kommentarer
Postat av: cbj

The Jam förlåter det mesta. Och pop och rock har alltid handlat om mode också. Oavsett om det är grunge eller mods... Men Paul Weller var ju betydligt mer välklädd än vad Liam var...Liams fru såg däremot lysande ut när hon satt och drack champagne i baren på Winn i Östersund

2010-09-27 @ 15:18:11
Postat av: Stefan

Jo, jag vet. Hon var ung och jag var dum, då på den tiden. Så jag vågade aldrig mig fram och hälsa. Trodde jag skulle få en Liam med en yxa åkandes på ett biltak efter mig. Men jag recenserade dom.

2010-09-27 @ 16:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0